måndag 1 februari 2010

Februari 1

Hade ju kalas igår för mig, efterosm jag åker hem snart! Mycket trevlig, de va jag, familjen, mormor och anthon och Linn och Sarah :) Nicole hade gjort en chokladkaka, med mörk frosting och jordgubbar. Jo men den va god! Den va som sten i kanterna så ingen kunde dela den biten. Men annars va den helt ok! Jsg menar man kan ju itne göra allt perfekt. Sen fick jag presenter. Av Ellie,Julian och Orson fick jag en rosa smyckeask, på framsidan stod de EF (mina intialer) och på insidaan "Thank you for all your help" liknande, från ungarna! Blev skit glad.. :) Sen kom Sarah med en present. Ett album med massa foto från vår tid tillsammans här. Blev super glad för de med. De är verkligen sånt man tycker är skit kul att få. I alla fall jag;) haha.

På kvällen där tog vi oss till stranden o todspont för en kvällspromenad. Skit fint. Från stranden ser man manhattan skyline! Så underbart fint är de. Bilder kommer :)
Sen åt vi tahi mat, jätte gott!! O sen blev de grammy galan i mitt playroom :)

Inga kommentarer: