lördag 21 november 2009

Ångesten kom nu!




Igår fick jag min flygbiljett hem till underbara Sverige! Blev jag glad, tyckte de va skönt att åka, eller bara ledsen för att behöva lämna alla här som jag kommit så nära? Kan nog säga att jag blev ledsen. Kände ångest att nej jag vill inte åka hem. Klart jag vill träffa alla där hemma o koma igång med mitt "riktiga liv" igen. Men nu känns ju allt så bra, o tänka sig att man aldrig kommer få tillbaka detta liv igen. De känns lite surt samtidigt som jag nog innerst inne vill hem o kunna få göra vad jag vill i princip, utan att veta att nästan hela huset måste va städat tills my shift is over. TYcker om familjen jätte mycket, men som sagt ett år med 3 barn i den åldern gör ju verkligen ut sin rätt!

Im gonna miss everything <3

Inga kommentarer: