måndag 2 november 2009

20 års dagen i NY

Så ja då är man en stor flicka nu :D Fyllde ju som sagt 20 igår och jag hade en jätte bra dag.
Började med ju attvi firade halloween på lördagen, åkte in till lägenheten, förfestade lite och sen drog vi till en annan förfest hos en promoter, Martin och sedan tog vi bussen till Hudson Terrace. De va jätte kul där inne, blev bjuden på drick eftersom jag fyllde år:D O sen fick jag många kommenaterer för min kostym (?!) hahaa.
Sen tillbaks till lägenheten o sov några timmar. Tog en promenad i central Park, verkligen skit mysigt och skit fint m alla löv och träd o gångar, ja allt! Älskar verkligen allt med NY.
Sen bjöd tjejerna mig på middag på Hard Rock Cafe,jätte mysigt o sedan fick jag en glass med ljus i och alla hurrade för mig där inne. Trodde ju dock att de skulle sjunga men tre hurrningar blev bra:D Sen när vi kommer hem till familjen så börjar de sjunga och jag fick en jätte god tårta:) Fick små fina kort av Elli och Julian, och sen 100 dollar på Forever21. Kan de finnas någon bättre present eller? :D Blev verkligen SKIT GLAD!!! Shoppa shoppa, o dessutom f¨r jag en gratis produkt från Sephora + 5 dollar off på DSW+ att jag redan har 10 dollar off där:D Riktigt nice.


Av Sara fick jag den bästa presetnen. Ett par inneskor som jag alltid pratar om när vi är i den affären. Då blev jag verkligen glad.. :)




Detta va min födelsedag:D Mathilda som indian och Sara som krigare :D

1 kommentar:

Mammi sa...

Om en vecka sitter mamma på flyget