fredag 25 december 2009

Julen är här

Ja då va de julafton hemma i Sverige igår. Själv jobbade jag och åkte och hälsa på Mathilda och vivi en stund som en helt vanlig dag. Kändes inte als så konstigt som jag trott när jag pratade med familjen i Sverige. Kankse för att de inte alls känns som att 2009 kommer ha en jul eller för här inte e någon julstämning överhuvudtaget?! Klcokan fyra kom jag hem och vi skulle åka direkt till kyrkan, helt ok faktiskt, hade inte klumpen i halsen som jag annars brukar ha när man sätter foten i kyrkan. Åkte hem och de blev midda, jo fisk o pasta blev de som alltid typ. Sen öppnade ungarna sina paket, lite så här dagen innan, o då började äntligen lite julaftons känsla komma in.. Jag fick ju också öppna mina och av Als föräldrar fick jag MASSA kylskåpsmagneter, faktiskt skit bra för de tänkte jag köpa innan jag åkte hem, de stod ju då NY på alla. haha. O en tröja som kankse inte riktigt va min stil, men jag tacka o tog emot. Av Familje fick jag en typ kaffemugg som va rosa med svarat prickar och ett E. O de låg 100 dollar inne i den. O sen ett litet hjärtformat fat där man ska lägga sina smycken! Bra bra. O av vännerna här fick jag bland annat ljus, som lukta stört gott, presentkort på spraytan, swedishfish burk och blått socker, och en tavla med november :D Sen av familjen är där ju ett paket på väg.. :D hihii..
I tisdes va de julmidda hos Sarah, mycket trevligt. Här kommer bilder........
Fromt he left, Ellinor, Sarah, Linn och Mathilda :)

Inga kommentarer: