onsdag 9 december 2009

Värsta stormen

Idag när jag vakna och satt i sängen hörde jag världens brak. Tittar ut och ser ett träd över hela vägen typ. De är precis så att bilarna kan köra under de.



Ska åka och hämta Sarah och ser detta trädet mitt på vägen.




Snacka om att träden är tuna och svaga här, jag menar så mycket blåste de inte så att så tjocka träd kan välta. Bara en tidsfråga innan det trädet utanför oss välter. i alla fall vi hade en liten stormdag men vi begav oss ändå ut för shopping av vinterjacka. Hittade en på Kohls för 72 dollar. Pretty nice! Så den ska jag köpa imorron:D

1 kommentar:

Lina sis sa...

Ojoj! Va hette den stormen då? Ni får döpa den som ni gör i usa ;)! Hittar inga bilder på forever på kavajer. men typ en sån som sara har fast i svart. jag sätter gärna över pengar till dig :)