fredag 9 oktober 2009

8 månader in USA

Kan inte fatta tiden har gått såå fort! Redan 8 månader har jag varit i USA. Kommer ihåg när jag sa till alla att jag vatt här i 3. Ärligt känner jag faktiskt lite ångest, vill hinna med så mycket mer. Men USA står ju kvar!

I alla fall pratade med sandra igår på skype! De va ju 8 månader sen jag hörde hennes ljuva stämma. De va väldigt kul faktiskt! Hoppas hon skaffar jobb till mig när jag kommer hem?! hahaha.

Idag bli de gymma med Sara Stenhårt!! För min del blir de zumba och styrkträning. Sen ska vi äta lunch, sushi. De har man ju aldrig testat men hoppas verkligen de e gott!!
Ska ju också plugga i helgen. Ser de bara positivt nu, har bara sagt negativa saker men jag tänkte att de kan ju faktiskt bli kul!!
Min data just radera allt jag skrivit så jag orkar inte skriva om de.

Men måste bara säga att orson va jätte sjuk igår. Hade skit hög feber och kräktes, lilla pyret va jag tyckte synn om han. :( Hoppas han mår bättre idag..:D

Hejdå

3 kommentarer:

mammi sa...

och om en månad kommer jag..............

sara pera sa...

ja det var länge sen nu:(. men snart kommer ju jag hahha. när du får veta din datum och så:D. du är så grym med din träning hur orkar du jag orkar inget längre. det där zumba är det bra. funderara på att köpa en sån dvd:P
miss you and love you
sara

CheapBlonday sa...

Hahahah vi skrattade väl i en kvart innan vi kunde prata va! :'D