tisdag 13 oktober 2009

Helgen avklarad

Så då klara jag 16 timmars weekend kurs i helgen. Helt ok va de förutom att de va så satans kallt. Var 30 min satte de igång jätte kall luft för datorerna inte skulle skadas. Och sen blev de varmt. Så de gick så en hel dag, men de va faktiskt intresasanta saker hon sa. Emellanåt. Nu ska jag bara skriva en 8 sidig essä om american popculture... Får väl se hur de går.....

Idag har jag spraytannat mig för första gången. Skit nervös innan man vill ju inte se ut som en morot direkt. Men jag tror de blev bra. Färgen har itne kommit än så imororn när jag ejjag förhoppningsvis brun:D tjihoo.

Bokade hostel till mig och mamma idag nu e de bara 27 dagar tills hon kommer:D Och 18 dagar till min födelsedag!! hihi..
Oh har ju föresten cokså köpt min kostym till halloween! haha de blev Tina Taxi Driver ! hihihihih..

nej nu blir de andra avenyn sen säääääängen!!
Pussssssssss

2 kommentarer:

Lina sis sa...

hahaha den dräkten måååååste du lägga ut bild på!!!

ewe sa...

HAHA du skojar!! Ja håller me lina du måste visa bild!!
miss you