måndag 23 november 2009

Fetaste Huset i Greenwich


Helgen i korta drag!

Fredagen var jag ju ledig så åkte runt med Elinor och Sarah o shoppade och åt susi (haha). Mycket trevligt o gott. Följde med Sarah "på jobbet" i nån timme sen åt vi med hennes familj på mallet och sedan drog vi oss vidare hem til Sarah o sedan på Bio New Moon. Har ju redan sagt va jag tyckte om den. JÄTTE BRA!
Lördagen blev de ju NY med Elinor och Rebecca! Jätte trevligt med mycket shopping too much om man säger så.. 2 dollar kvar denna veckan! tjihoo!! haha.
SÖndag blev de jobb till halv ett sen kom Rebecca och Mathilda och vi åkte igen och shoppade på mallet. Hittade en tröja o armband (även om jag egentligen inte behövde, men jag menar man får ju passa på när man e här! ) Sen körde vi rebeccas hostmums bästa kompis till JFK, höll på att dö två gånger innan vi kom dit men vi klarade oss, Rebecca is driving crazy sometimes!! hahaa.. Men jag gillar dig ändå :) haha. Sen på vägenhem såg vi TjMaxx, bara älska den afären så där svängde vi in om o jag köpte min efterlängtade morgonrock, för 24 dollar! Kap tyckte jag efterosm dem kostat 65 innan! Sen mat och sen åkte vi till Elinor för movienight! Shhiiit vilket hus. Hon bor i BelleHaven ett av de rikaste områdena häromkring ialla fall. Behövde en kod för att komma in på gatan hon bodde på och första huset va Diana Ross's hus. Sedan kom vi till hennes med havsutsikt, pooler, 3 vångingar, biosalong, världens största rum typ en bar, ja nästan allt man kan tänka sig! Blev inte lite avundsjuk absoult inte!!!!! hahaha.. Nej nu e de dags att väcka Orson!! Puss haj!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Heej! Saknar dig så sjukt mycket! Vad önskar sig damen i julklapp? kram