torsdag 26 november 2009

Thanksgiving

Hej allihopa en så här underbar torsdags morgon klockan 10.21.
Idag är de ju den famous Thanskgiving här i USA. Min familj ska åka till mormorn medans jag stannar här med Sarah. Ikväll ska alla tjejer träffas och hänga:D
Har väldigt dåligt samvete för att jag inte följde med dem.:( Är ju inte hur ofta som helst som man gör sånt här. Men hon sa ialla fall att de va ingen fara om jag bestämde mig för att va hemma eller följa med. Så de va ju skönt att jag fick välja i alla fall. O vi sa va vi va thankful for så jag sa ju såklart att dem hade tagit emot mig o att jag fick bo här. Så de känns bra ändå.. Julen sock e de ju självklart att jag ska va med dem!! :D
De ska verkligen va hos mormorn hela dagen lång o komma hem jätte sent. Ungarna ska sova där också. Så de blir ju kul för dem:D

Hoppas känslan kan gå över snart.....

Inga kommentarer: