onsdag 30 december 2009

Dagen före nyårsafton kan va rolig eller tråkig

Hej, då va de dags för lite inlägg. De som hänt på sistone är inte mycket så tro inte att detta ska bli ett farfyllt inlägg. Dagen idag känner jag kommer bli väldigt långtråkig eftersom jag är ledig nu till halv fem. Har vatt på gymmet redan o de fanns inget nytt avsnitt av Andra Avenyn så va jag ska göra idag har jag faktiskt ingen aning om. (Bil har man ju inte heller). Men jag är väl duktig på att sysselsätta mig själv så jag får väl göra lite på scrapbooken o sen ut o gå kankse. Städa rummet är ju aldrig fel, gör de typ varje gång jag inte har bil eller nåt annat för mig. De börjar också bli långtråkigt. Meeen ikväll kommer Elinor heem från sweden! Så vi ska äta kina mat på hennes våning:D Ska bli super!! Sen imorron är de ju NyårsAfton! Hm whats the plans? Jag jobbar till halv fem o sen sticker jag till ellinor och förfestar innan vi åker till manhattan och bollen på times square. Gött. Vet ni va jag kom på? Att jag kommer va i 2009 talet när ni i sverige är i 2010 talet ialla fall i 6 timmar. Coooolt!! Men ni kommer nog inte höra av mig förrän 2010. för nu ska jag hitta på nåt!
Ha en skit rolig dag!!!!!!!

1 kommentar:

Mammi sa...

HAPPY NEW YEAR FROM ALL OF US
MAMMI OCH STEFAN