fredag 1 januari 2010

New Year 2010

Okej hej o gott nytt år till alla! Hoppas alla hade en bra nyår och upplevde 12SLAGET!!!!! Vilket jag inte gjorde. Så här va de:
Började dagen med jobb, de snöa ju så tog med ungarna ut och gjorde Frosty the snowman alltså en snögubbe me morot och stenar till mun o ögon. Vid halv 6 hämtade Mathilda mig (efter en aning oväntad planändring) och vi körde hem till henne och gjorde vid oss, sen blev de mat med nästan hela hennes familjs släkt o kompisar. De va mycket trevligt, speciellt en man va rikitgt rolig. Tog tåget in så vi va inne vid Times Square 11.51 vilket betyde att vi hade 9 min på oss att antingen gå, springa eller ta subwayen till Timan. Vi tog subwayen och kom in 00.00 och allt hade redan hänt medan vi sprang för fulla muggar för att hinna dit i tid. "It's to late, you don't have to run" sa typ alla som vi sprang förbi. Vi missade bollen, nedräkningen, skriket men ja vi är glada ändå för att vi fick uppleva Times Square på nyårsafton. :) EFter de fanns de ju inte så mycket mer att se fram emot utan vi og tåget 1.50 till Westport och där hemma va ju festen fortfarande igång men sen blev de sängen. Dagen efter betyder huvudvärk och trötthet i hela min kropp! Men de hör ju till! Här kommer några bilder från vårt firande, jag hoppas ni kan se oss, thihihihi.
Hela gänget :)




1 kommentar:

lina sa...

du är så fin stumpan =) Hoppas ni hade det trevligt :)